Online Shop

Blijf op de hoogte

Abonneer u op onze nieuwsbrief en ontvang als eerste ons laatste nieuws, onze nieuwe collecties, promoties en uitnodigingen voor onze events.

MONDAY MONDAY

NIEUWS | 20-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies! ❤️

 

May your clothes be comfy, your coffee be strong and your MONDAY be short!

 

Shop deze outfit van Michelle @MachteldLiveInStyle of online op onze webshop!

 

Jas van Just In Case: http://www.machteld.be/nl/16664/shop/category/4459/product/725637/just-in-case-jas-tristan.html

 

Tas van Mimo: http://www.machteld.be/nl/16664/shop/category/1574/product/731851/michelle-mottrie-handtassen-shopper-grijs.html

 

Share the Passion ✨❤️✨

SUNDAY SUNDAY

NIEUWS | 19-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Don't hunt animals Ladies & Gentlemen but your favorite winter outfit @MachteldLiveInStyle !

 

We are open from 10h till 12h30, come and Share the Passion with us! ✨❤️✨

 

 

 

 

 

Love Stories Love Stories

NIEUWS | 18-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies! Pretty lingerie makes it all better no?! ❤️

 

Kom en ontdek onze ruime keuze aan Love Stories Intimates!

 

Shop deze @MachteldLiveInStyle of online op onze webshop: http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?search=&filter%5Bbrand%5D=10442&filter%5B17%5D=&filter%5B18%5D=&filter%5B19%5D=&filter%5B1%5D=2&sort=id+DESC

 

Share the Passion ✨❤️✨

It's cold outside ! It's cold outside !

NIEUWS | 16-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Met de unieke eigenschappen van de Tramarossa Cortina ben je helemaal klaar voor de winter ❄️☃️❄️

 

Winddicht, body heat control én super comfortabel, Tramarossa Cortina limited winter edition, what else ❄️⛷❄️

 

Shop de Tramarossa Cortina at Machteld or online: http://www.machteld.be/nl/16664/shop/category/1576/product/737414/tramarossa-w17-broek-leonardo-d358-6mont.html

 

Share the Passion ✨❤️✨

Hogan Femme Hogan Femme

NIEUWS | 15-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Give a girl the right shoes and she can conquer the world ! ✌️

 

Shop deze schoenen @MachteldLiveInStyle of op onze webshop: http://www.machteld.be/nl/16664/shop/category/1575/product/696067/hogan-schoenen-h283-maxi-222.html !

 

Share the Passion ✨❤️✨

To all soldiers of LOVE ! To all soldiers of LOVE !

NIEUWS | 11-11-2017 : 08:00 | Lees meer

A reminder to you all Ladies & Gentlemen, soldiers of LOVE !

 

We are exceptionally open TODAY and TOMORROW from 10h till 12h30 !

 

Come and join us @MachteldLiveInStyle or shop online our collection @ www.machteld.be !

 

Share the Passion ✨❤️✨

Touch of Grey Touch of Grey

NIEUWS | 10-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen!

 

Are YOU ready for a NORDIC walk ? ✌️

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Pull: Daniele Alessandrini

Broek: Denham

Schoenen: Hogan

To all soldiers of LOVE ! To all soldiers of LOVE !

NIEUWS | 9-11-2017 : 08:00 | Lees meer

MachteldLiveInStyle opent speciaal haar deuren op zaterdag 11 november en zondag 12 november van 10h tot 12h30!

 

Becaus soldiers of LOVE deserve an exceptional treatment! ✨

 

Share the Passion ✨❤️✨

Just In Case Just In Case

NIEUWS | 8-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies! ❤️

 

Michelle is feeling cosy in the newest Just In Case outfit! ✨

 

Shop nu de herfst-winter collectie van Just In Case online @ www.machteld.be of @MachteldLiveInStyle!

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Jas: Just In Case

Pull: Just In Case

Broek: Just In Case

 

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?search=&filter%5Bbrand%5D=31&filter%5B17%5D=&filter%5B18%5D=&filter%5B19%5D=&filter%5B1%5D=2&sort=id+DESC&page=2

Ted Baker Ted Baker

NIEUWS | 7-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies! ❤️

 

De volledige herfst-winter collectie van Ted Baker staat online! ✨

 

Zoek je nog een kleedje of een accessoire voor het komende galabal of feest? Aarzel dan niet en neem een kijkje op onze webshop @ www.machteld.be of kom langs @MachteldLiveInStyle!

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Kleed: Ted Baker

Handtas: Karl Lagerfeld

MachteldLiveInStyle turns on the Magic with KSKV Zwevezele! MachteldLiveInStyle turns on the Magic with KSKV Zwevezele!

NIEUWS | 6-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Thank YOU KSKV Zwevezele to Share the Passion with @MachteldLiveInStyle!

 

Spelers en Staff van KSKV gaan voor promotie in een smaakvolle outfit van @MachteldLiveInStyle designed by @SoulbyLucDeMaeght ! ✨✌️✨

 

Share the Passion ✨❤️✨

SUNDAY SUNDAY

NIEUWS | 5-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen ❤️

 

Come and join us from 10 till 12h30 @MachteldLiveInStyle for a one stop Shopping Experience for HIM & HER !

 

Don't miss out the last day to get 10% discount on our webshop with this code: 5DFHAH7A @ www.machteld.be !

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Hemd: Lucky de Luca

Broek: Tramarossa

Vest: Mason's

Schoenen: Hogan

 

Weekend van de webshop! Weekend van de webshop!

NIEUWS | 4-11-2017 : 08:00 | Lees meer

I love shopping for things online, because when they arrive it's like a PRESENT to me from me ❤️

 

Gebruik dit weekend "5DFHAH7A" als kortingscode bij het online shoppen en ontvang een directe korting van 10% op de herst-wintercollectie '17!

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Weekend van de webshop! Weekend van de webshop!

NIEUWS | 3-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen! ❤️

 

Dit weekend staat onze webshop in de kijker en verwennen we jullie met 10% korting op alle artikelen op onze webshop! ✨

 

Wacht niet langer en shop nu tijdens het komende weekend onze herfst-winter collectie online @ www.machteld.be met deze kortingscode: 5DFHAH7A !

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Julia June Julia June

NIEUWS | 1-11-2017 : 08:00 | Lees meer

Shop nu de volledige herst-winter collectie van Julia June @MachteldLiveInStyle of online @ www.machteld.be !

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

Fifty Shades of Grey Fifty Shades of Grey

NIEUWS | 31-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen,

 

Come and join us @MachteldLiveInStyle and shop this 'Fifty Shades of Grey' outfit ✨✌️✨

 

 

 

SUNDAY SUNDAY

NIEUWS | 29-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Take a walk in the Autumn woods, but first shop @MachteldLiveInStyle

 

We are open from 10 to 1230 ✨✌️✨

Just in case Just in case

NIEUWS | 28-10-2017 : 08:00 | Lees meer

A saturday spent shopping is a day never wasted! ❤️

 

Just in Case is always a good idea!

 

Shop de herfst-wintercollectie @MachteldLiveInStyle of online op onze webshop @ www.machteld.be

 

Share the Passion ✨❤️✨

Hi Gentlemen, Hi Gentlemen,

NIEUWS | 26-10-2017 : 08:00 | Lees meer

 

Check this checkered outfit out @MachteldLiveInStyle

 

Come and join us and Share the Passion ✨✌️✨

 

 

 

 

 

 

 

SUNDAY SUNDAY

NIEUWS | 22-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies & Gentlemen ❤️

 

Het wordt koud vandaag...

 

Wij zijn alvast klaar om jullie op te warmen @MachteldLiveInStyle van 10h tot 12h30!

 

Share the Passion ✨❤️✨

Cold & rainy days are coming Cold & rainy days are coming

NIEUWS | 20-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies, be prepared for the cold & rainy days !

 

Shop nu online of @MachteldLiveInStyle onze warme jassen van Mason's, IQ Berlin, Patrizia Pepe, 80DB Original, Just Eve, Liu Jo, Ibana, ...

 

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[1]=2

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

 

 

 

Take a walk on the stylish side Take a walk on the stylish side

NIEUWS | 18-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen

 

Come and shop this comfy, classy outfit @MachteldLiveInStyle and Rise & Shine!

 

Share the Passion ✨❤️✨

MIMO MIMO

NIEUWS | 15-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Nieuw binnen voor deze winter, de handtassen en shoppers van MIMO! ❤️

 

Shop deze online @ www.machteld.be of in onze winkel @MachteldLiveInStyle!

 

De winkel is open vandaag van 10h tot 12h30 dus kom snel eens langs...

 

Share the Passion ✨❤️✨

Stockverkoop Stockverkoop

NIEUWS | 13-10-2017 : 08:00 | Lees meer

 

Come and join us today & tomorrow ! ❤️

 

Grootse Stockverkoop op vrijdag 13/10 en zaterdag 14/10 @GLAZ in Loppem van 10 tot 18u!

 

In samenwerking met Schoenen Danneels, Cezar . Kinder- en jeugdschoenen en Eye-C optiek en juwelen!

 

Share the Passion ✨❤️✨

GENTLEMEN'S NIGHT ❤️ GENTLEMEN'S NIGHT ❤️

NIEUWS | 11-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen,

 

Come and join us tomorrow for the Gentlemen’s Night!

 

A unique Event with Food, Fashion, Friends, Wine, Fashion and special Guest ‚Sarorela’ !

 

Share the Passion ✨❤️✨

Soul By Luc De Maeght Soul By Luc De Maeght

NIEUWS | 7-10-2017 : 08:00 | Lees meer

 

Shop this lovely sweatdress of the Soul by Luc De Maegt collection! ❤️

 

And remember: Sundays are for shopping !

We are open tomorrow from 10h till 12h30 ✨

 

Share the Passion ✨❤️✨

Stockverkoop Stockverkoop

NIEUWS | 6-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Come and join us ! ❤️

 

Stockverkoop op vrijdag 13/10 en zaterdag 14/10 @GLAZ in Loppem.

 

I samenwerking met Schoenen Daneels, Kinderschoenen Cezar en Eye-c !

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

MOROBE MOROBE

NIEUWS | 5-10-2017 : 08:00 | Lees meer

The little voice in your head that says " BUY THE SHOES " ... That's the one to listen to ! ❤️

 

Morobé is always a good choice! Kom en ontdek ons assortiment van Morobé shoes @shoecorner @MachteldLiveInStyle!

 

Ook alle schoenen zijn beschikbaar op onze webshop: www.machteld.be !

 

Share the Passion ✨❤️✨

Gentlemen's night on 12th October Gentlemen's night on 12th October

NIEUWS | 4-10-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen!

 

Come and visit us @the Gentlemen's Night on 12th october!

 

Don't forget to subsribe @ invitation@machteld.be!

 

See you soon...

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

 

WEEKEND VIBES WEEKEND VIBES

NIEUWS | 30-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Hello weekend ! ❤️

 

Start je weekend met deze prachtige outfit, shop deze nu @MachteldLiveInStyle !

 

Share the Passion ✨❤️✨

ZONDAG ZONDAG

NIEUWS | 30-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Kom vandaag nog shoppen en ontvang 5cl #magicSharethePassionpotion by "The Herbalist gin". ❤️

 

Wij zijn open van 10h tot 12h30!

 

Share the Passion ✨❤️✨

Weekend van de klant Weekend van de klant

NIEUWS | 29-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober is het weekend van de klant! ✨

 

Dé gelegenheid voor MachteldLiveInStyle om alle Ladies & Gentlemen bij aankoop een leuk geschenk mee te geven die je meteen in de wolken brengt.

 

Iedere klant ontvangt 5cl #magicSharethePassionpotion by "The Herbalist gin". ❤️

 

En vergeet niet... zondag open van 10h tot 12h30!

 

Let's turn on the magic of Sharing the Passion and LOVE for what we do ✨❤️✨

 

 

 

Aanbod geldig bij aankoop @MachteldLiveInStyle als in onze webshop!

 

1 Flesje per klant niet cumuleerbaar met andere voordelen

 

 

LIV THE LABEL LIV THE LABEL

NIEUWS | 28-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Een Belgisch merk, iets waar we trots op mogen zijn ! ✨

 

Shop nu deze Belgische herfst-winter collectie van Liv The Label @MachteldLiveInStyle!

 

www.machteld.be

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

 

Hello Autumn Hello Autumn

NIEUWS | 27-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Warme herfstkleuren brengen je meteen in de juiste sfeer

 

Kom en ontdek de nieuwste herfst en wintercollecties voor MANNEN @MachteldLiveInStyle of shop online www.machteld.be !

 

Share the Passion ✨❤️✨

 

 

 

BA&SH BA&SH

NIEUWS | 26-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Mood of the day, birds & butterflies are girls best friends ✨❤️

 

Kom en ontdek onze nieuwe herfst- wintercollectie van BA&SH @MachteldLiveInStyle op shop online @ www.Machteld.be

 

Share the Passion ✨❤️✨

MASON'S MASON'S

NIEUWS | 25-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen,

 

Mason's for Him and Her! ❤️

 

Kom en ontdek de stoere, coole herfst/winter collectie van Mason's for Him and Her @MachteldLiveInStyle! ❤️

 

Share the Passion! ✨❤️✨

 

 

 

Sunday Apero-time Sunday Apero-time

NIEUWS | 23-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen

 

Morgen is het weer zondag apero time @MachteldLiveInStyle, elke zondag verwennen wij u van 10h tot 12h30 aan onze BAR met @Latorderaprosecco, @Theherablistgin, @Belgischblondmoat voor een heerlijke apéritief! ❤️

 

Come and Share the Passion with us! ✨❤️✨

DENHAM DENHAM

NIEUWS | 22-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Gentlemen...

 

Kom vandaag nog langs @MachteldLiveInStyle en ontdek onze collectie van DENHAM The Jeanmaker! ❤️

 

Bekijk ook onze webshop www.Machteld.be! ❤️

 

Share the Passion! ✨❤️✨

 

 

 

 

JULIA JUNE JULIA JUNE

NIEUWS | 21-09-2017 : 08:00 | Lees meer

What to do on a Wednesday? Shopping is always a good idea! ✨

 

 

Ontdek onze herfst-wintercollectie van Julia June nu in de winkel @MachteldLiveInStyle of op onze webshop @www.Machteld.be! ✨❤️✨

 

 

Sunday Apero-time! Sunday Apero-time!

NIEUWS | 16-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Dames & heren

 

Wij verwennen u elke zondag van 10h tot 12h30 in onze @MachteldLiveInStyle bar met @Latorderaprosecco, @Theherablistgin, @Belgischblondmoat voor een heerlijke apéritief! ❤️

 

Come and Share the Passion with us! ✨❤️✨

SHOE CORNER SHOE CORNER

NIEUWS | 15-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Ladies!

 

Discover our new Shoe Corner @MachteldLiveInStyle ! ✌️

 

Come and shop some new shoes of Hogan, Morobe, Lola Cruz, Rossignol or Frida to jump into the weekend! ✨❤️✨

 

www.Machteld.be

 

 

 

 

 

 

 

 

ROSSIGNOL ROSSIGNOL

NIEUWS | 13-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi Gentlemen, this one is for you!

 

Discover our new autumn/winter collection of Rossignol! ✨

 

Shop deze nu @MachteldLiveInStyle of op onze webshop: www.Machteld.be ✨❤️✨

WE'RE OPEN! WE'RE OPEN!

NIEUWS | 10-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen, we are open today! ✨

 

Come and join us during the last day of the Crazy shopping days @MachteldLiveInStyle! ✨❤️✨

 

Herfst/Wintercollectie 17 is binnen van Essentiel, Stone Island, Hogan, Sun86 & Tramarossa! ❤️

 

Bezoek ook onze Webshop @www.Machteld.be

 

 

 

 

 

SAVE THE DUCK SAVE THE DUCK

NIEUWS | 9-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Dear Satuday, I love you! Now take me shopping ❤️

 

Gentlemen, trotseer de herfst met een prachtige vest van Save The Duck!

 

Shop deze nu @MachteldLiveInStyle! ✨❤️✨

 

www.Machteld.be

Designer Remix Designer Remix

NIEUWS | 8-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Everyday is a fashion show and the world is the Runway!

 

Shop nu onze volledig herfst/winter collectie van Designer Remix @MachteldLiveInStyle!

 

Deze collectie nu ook op onze webshop: www.Machteld.be ! ✨❤️✨

 

Golden ticket to join @MachteldLiveInStyle Golden ticket to join @MachteldLiveInStyle

NIEUWS | 5-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Because you deserve GOLD Ladies & Gentlemen, here is your GOLDEN VOUCHER ✨❤️✨

 

Share the Passion with us and discover the wonderful world of @MachteldLiveInStyle ✌️

 

Discover the careful selected brands!

 

For the Ladies: @Hogan, @Juliajuneofficial, @Justincase.be, @Patriziapepe

 

For the Gentlemen: @Tramarossa, @Denhamthejeanmaker, @Hogan, @Seventy.it, @Xacus, @Luckydelucaofficial, @Ateliernoterman

 

And so much more to discover on www.Machteld.be

Sundays are for shopping ❤️ Sundays are for shopping ❤️

NIEUWS | 3-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Hi dear Fans, we are open from 10am to 5pm ✨❤️✨

 

Share the Passion

Come and join us @MachteldLiveInStyle Come and join us @MachteldLiveInStyle

NIEUWS | 2-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Discover the new @SoulByLucDeMaeght capsule collection for Ladies and Gentlemen ✨❤️✨

 

L❤️VE will save your SOUL

 

1ST OF SEPTEMBER 1ST OF SEPTEMBER

NIEUWS | 1-09-2017 : 08:00 | Lees meer

Hello September! Please be amazing ✨❤️✨

 

Let's start with our CRAZY shopping days @MachteldLiveInStyle!

 

www.machteld.be

 

Crazy shopping days @Machteld! Crazy shopping days @Machteld!

NIEUWS | 31-08-2017 : 08:00 | Lees meer

I make shoe contact before eye contact!

 

Ontdek tijdens onze CRAZY shopping days onze nieuwe SHOE CORNER! ✨❤️✨

 

Al onze schoenen staan ook op onze webshop!

 

www.machteld.be

 

 

 

Crazy shopping days @Machteld Crazy shopping days @Machteld

NIEUWS | 31-08-2017 : 08:00 | Lees meer

CRAZY SHOPPING DAYS @MACHTELD ✨❤️✨

 

Druk nu je GOLDEN ticket af, breng deze mee naar de winkel en ontvang een korting van €35!

 

Kom en ontdek onze nieuwe herfst/winter collectie tijdens onze CRAZY shopping days vanaf Vrijdag 1 september @MachteldLiveInStyle!

 

Kan je niet wachten tot dan? Bekijk dan nu alvast onze webshop! ✨✌️✨❤️

 

http://www.machteld.be

GIOVANE GIOVANE

NIEUWS | 30-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Have a WONDERFUL Wednesday with this look of Giovane! ✨❤️✨

 

Shop deze nu @MachteldLiveInStyle of op onze webshop!

 

http://www.machteld.be/

 

Crazy shopping days @Machteld Crazy shopping days @Machteld

NIEUWS | 29-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Kom en ontdek onze nieuwe winter collectie tijdens onze CRAZY shopping days vanaf zaterdag 1 september @MachteldLiveInStyle!

 

Kan je niet wachten tot dan? Bekijk dan nu alvast onze webshop!

 

http://www.machteld.be/

 

 

JUST IN CASE JUST IN CASE

NIEUWS | 26-08-2017 : 08:00 | Lees meer

Have an awesome Saturday and a FABULOUS weekend with this new look of Just In Case! ✨❤️✨

 

Shop onze prachtige winter collectie van Just in Case @MachteldLiveInStyle! ❤️

 

Vanaf nu ook verkrijgbaar via de webshop online!

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[1]=2

DRYLAKE DRYLAKE

NIEUWS | 25-08-2017 : 08:00 | Lees meer

It's FRIDAY, time to go make stories for monday in this beautiful dress!

 

Shop nu onze nieuwe collectie van DRYLAKE @MachteldLiveInStyle!

 

Deze collectie nu ook op onze webshop!>http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?search=&filter%5Bbrand%5D=12505&filter%5B17%5D=&filter%5B18%5D=&filter%5B19%5D=&filter%5B1%5D=2&sort=id+DE

 

LUBIAM LUBIAM

NIEUWS | 24-08-2017 : 08:00 | Lees meer

The joy of dressing is an art! ✨❤️✨

 

Shop nu deze look van Lubiam, Artu Napoli en Dianele Alessandrini @MachteldLiveInStyle!

 

http://www.machteld.be/

 

 

PATRIZIA PEPE PATRIZIA PEPE

NIEUWS | 19-08-2017 : 08:00 | Lees meer

De wintercollectie van Patrizia Pepe is nu in de winkel!

 

Shop nu online of in onze winkel de nieuwe collectie van Patrizia Pepe @MachteldLiveInStyle ✨❤️✨

 

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?search=&filter%5Bbrand%5D=236&filter%5B17%5D=&filter%5B18%5D=&filter%5B19%5D=&filter%5B1%5D=2&sort=id+DESC

 

 

Giovane Giovane

NIEUWS | 30-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Sunday is for shopping!

Shop nu online onze nieuwe collectie van Giovane @MachteldLiveInStyle ! ✨❤️✨

 

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=2186

New collection winter 2017 New collection winter 2017

NIEUWS | 29-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen, de nieuwe wintercollectie valt alvast in de smaak bij Charles & Jane!

Shop deze collectie nu @MachteldLiveInStyle. ✨❤️✨

 

http://www.machteld.be/

Hogan Hogan

NIEUWS | 27-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Golden Girls, shop je Hogan shoes nu @machteldliveinstyle ! ✨❤️✨

 

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=8

 

 

 

Zondag Sluitingsdagen Zondag Sluitingsdagen

NIEUWS | 16-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Op zondag 16/07, 23/07, 30/07, 6/08, 13/08, 20/08 & 27/08 is onze winkel gesloten.

 

Op maandag verwelkomen wij jullie graag van 14-18u, en dinsdag tot zaterdag van 10-18u ✨❤️✨

Soul by Luc De Maeght Soul by Luc De Maeght

NIEUWS | 15-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Verreik je ziel met deze unieke polo's van Soul by Luc De Maeght #sharethepassion ✨✌️✨

 

http://bit.ly/2tEmQ6D

Hogan Hogan

NIEUWS | 14-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Ladies & Gentlemen, shop je nieuwe Hogan's nu @MachteldLiveInStyle ✨✌️✨

 

Shop online : http://www.machteld.be/

Happy Holiday Sales ✨✌️✨ @Machteld Happy Holiday Sales ✨✌️✨ @Machteld

NIEUWS | 14-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Volgende zondagen zijn wij gesloten : 16/07, 23/07, 30/07, 6/08, 13/08, 20/08, 27/08 .

 

 

 

Just In Case Just In Case

NIEUWS | 13-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Deze prachtige print van Just In Case is luchtig, zomers en uniek !

Deze outfit kan je shoppen aan geweldige prijzen bij Machteld ❤️

 

http://outlet.machteld.be/nl/16664/shop.html

By Chique By Chique

NIEUWS | 12-07-2017 : 08:00 | Lees meer

De By Chique T-shirts zijn ideaal om je look een hippe touch te geven ✨✌️✨

 

http://bit.ly/2uhleOb

Atlantic Stars Atlantic Stars

NIEUWS | 11-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Een perfecte pasvorm met een vleugje fluo, de ideale baskets met dit zomers weertje ! ✨✌️✨

 

http://bit.ly/2t9bPKh

Nanouk Nanouk

NIEUWS | 10-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Voor alle sportievelingen is deze T-shirt van Nanouk een heel leuk item !

http://bit.ly/2uCa

 

 

 

Giovane Giovane

NIEUWS | 9-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Wit is altijd een goed idee ✨❤️✨

Shop deze look @Machteld http://bit.ly/2tBI8m7

Atelier Noterman Atelier Noterman

NIEUWS | 8-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Draag Belgisch !

Deze prachtige beige chino is een basisstuk voor elke man, WALK TO HAPPINESS ❤️

 

http://bit.ly/2uC2IPY

My Sunday Morning My Sunday Morning

NIEUWS | 7-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Zomer essentials voor elke vrouw : een kanten bloesje en een lange rok !

De perfecte combinatie met een kleine rock touch ☀️✌️☀️

 

http://outlet.machteld.be/nl/16664/shop.html

By Malene Birger By Malene Birger

NIEUWS | 6-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Nog geen streepjes gekocht deze zomer ?

Dan is de jurk van By Malene Birger het ultieme stuk dat je te kort hebt in je kast ! ✨

 

http://bit.ly/2t9nqsF

Stone Island Stone Island

NIEUWS | 6-07-2017 : 08:00 | Lees meer

NEW IN ✨

 

Shop de nieuwe winter-collectie van Stone Island @Machteld !

http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[1]=1

Patrizia Pepe Patrizia Pepe

NIEUWS | 5-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Solden bij Machteld ✨❤️✨

 

1 stuk = -30%

2-3 stuks = -40%

4-5 stuks = -50%

 

http://outlet.machteld.be/nl/16664/shop.html

Tramarossa Tramarossa

NIEUWS | 4-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Italianen doen alles beter !

Traditionele classic denim #1967,

kom deze prachtige denims ontdekken in The Gentlemen's Club by Machteld ✨✌️✨

 

http://bit.ly/2syQn2B

Vacature Vacature

NIEUWS | 4-07-2017 : 08:00 | Lees meer

.

Maandag Maandag

NIEUWS | 3-07-2017 : 08:00 | Lees meer

Leuke dag om een goede start te nemen van een eerste solden week !

Wij zijn er alvast klaar voor ✨❤️✨

 

http://outlet.machteld.be/nl/16664/shop.html

Nieuw bij Machteld !!! Nieuw bij Machteld !!!

NIEUWS | 30-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Een Hogan basket is voor elke gelegenheid, kwaliteit en stijl staan voorop !

" These baskets are made for walking "

Koppelverkoop Koppelverkoop

NIEUWS | 29-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Ook HELEMAAL WEG van dit GIRLY Essentiel jurkje?

Shop nu @Machteld aan -30% vanaf 2 stuks & -40% vanaf 4 stuks ✨❤️✨

 

Shop online : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=26

Mijn man wil blauw, Mijn man wil blauw,

NIEUWS | 28-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Tijdloos en zo anders

Kom en shop deze look en geniet van jouw 30% korting, vanaf 2 stuks.

 

http://www.machteld.be/

Eneco Laadpunt @Machteld Eneco Laadpunt @Machteld

NIEUWS | 26-06-2017 : 08:00 | Lees meer

@Machteldliveinstyle innoveert en investeert in duurzame energie

Winkelen én uw wagen opladen ? Ja, het kan vanaf heden met een ENECO laadpunt bij @Machteldliveinstyle met de Eneco Laadpas of uw universele elektrische laadpas !

 

Lees hier het volledige artikel : http://business.eneco.be/nl/expert/modezaak-machteld-live-style-verwent-klanten-met-eneco-laadpunt

 

#fashionconceptstore #machteldliveinstyle #plugin #hybride #eneco #edrive #loppem #ladiesfashion #mensfashion #innovation #sustainable

 

 

... ...

NIEUWS | 25-06-2017 : 08:00 | Lees meer

It's time to CHILL out with the SOUL BY LUC DE MAEGHT collection ☀️✌️☀️

 

shop online : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=17787

Koppelverkoop Koppelverkoop

NIEUWS | 24-06-2017 : 08:00 | Lees meer

EVERYBODY needs some SALES in their life !

Weekend SHOPPING @Machteld, buy 2 pieces and get 30% off ☀️✌️☀️

Designers Remix Designers Remix

NIEUWS | 23-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Today we WEAR a sexy FRIDAY NIGHT proof dress ✨❤️✨

 

shop online : http://www.machteld.be/

Essentiel Essentiel

NIEUWS | 20-06-2017 : 08:00 | Lees meer

PASTEL summer with this BEAUTIFUL ESSENTIEL dress ✨❤️✨

 

shop online : http://www.machteld.be/

By Malene Birger By Malene Birger

NIEUWS | 17-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Shop YOUR summer OUTFIT @ Machteld ✨✌️✨

Buy 2, get 20% off !!!

 

http://www.machteld.be/

 

Liu Jo Liu Jo

NIEUWS | 16-06-2017 : 08:00 | Lees meer

put some YELLOW flower SUNSHINE into your weekend, in this Liu Jo dress ✨♥️✨

ENJOY life !!!

 

Shop online & in store @Machteld : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=9729

ONE TEASPOON ONE TEASPOON

NIEUWS | 15-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Get a SUMMER FEELING with our One Teaspoon shorts !

 

Shop online & in store @ Machteld : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[brand]=15404

Sixtine's Sixtine's

NIEUWS | 11-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Need a Just in Time FATHER DAY Present ? ✨❤️✨ COME @MachteldLiveInStyle... from 10 to 12.30, and make YOUR father all HAPPY ✨❤️✨

HE'S the ONE a UNIQUE FATHER'S DAY EVENT @ Machteld HE'S the ONE a UNIQUE FATHER'S DAY EVENT @ Machteld

NIEUWS | 10-06-2017 : 08:00 | Lees meer

TAKE A SELFIE @MachteldLiveInStyle & WIN !

 

Neem een SELFIE bij de MINI ROOF TENT @MachteldLiveInStyle op zaterdag 10/06 & zondag 11/06 en win een waardebon van € 50 ✨❤️✨

 

Because EVERY FATHER is a STAR ✨✌️✨ Because EVERY FATHER is a STAR ✨✌️✨

NIEUWS | 8-06-2017 : 08:00 | Lees meer

@SoulbyLucDeMaeght POLO'S from Small to XXXL ✨❤️✨ Share the Passion, wear the same Vibes, shop online www.machteld.be

 

 

 

Father's Day Father's Day

NIEUWS | 6-06-2017 : 08:00 | Lees meer

Father's Day GIFT IDEAS and so much more at HE'S The ONE a UNIQUE Father's Day Event @MachteldLiveInStyle ✨❤️✨

Xacus Xacus

NIEUWS | 6-06-2017 : 08:00 | Lees meer

DADDIES Favourite Classy, Casual Shirts ✨❤️✨

New Entry @MachteldLiveInStyle for Father's Day, shop online www.machteld.be

Father's Day Father's Day

NIEUWS | 3-06-2017 : 08:00 | Lees meer

No IDEA what to give your father on FATHER'S DAY?

 

Come and visit @MachteldLiveinStyle and discover our GENTLEMEN PERFUMES from EIGHT&BOB and so much more!

❤️❤️❤️

 

Open on Father's Day from 10 till 12.30

shop your gift online : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[1]=1

Gentlemen's Club Gentlemen's Club

NIEUWS | 24-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Are YOU ready to hit the BEACH, come at get YOUR favourite Polo and Denim shorts @MachteldLiveInStyle ✨♥️✨

#summer #ootd #beach #outfit #sun #goodvibes #thegentlemensclub #machteldliveinstyle #sharethepassion #shorts

 

 

 

Julia June Julia June

NIEUWS | 23-05-2017 : 08:00 | Lees meer

HELLO SUNSHINE !!!

Get your Julia June summer outfit @MachteldLiveInStyle ✨♥️✨

 

Shop online : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?search=&filter%5Bbrand%5D=4895&filter%5B17%5D=&filter%5B18%5D=&filter%5B19%5D=&filter%5B1%5D=2&sort=id+DESC

Just In Case Just In Case

NIEUWS | 15-05-2017 : 08:00 | Lees meer

In love with @justincase

Dare to be GRACEFULLY BOLD, a tribute to ROMANCE & SENSUALITY ✨♥️✨

 

Shop online : http://www.machteld.be/nl/16664/shop.html?filter[1]=2

HAPPY MOTHER'S DAY HAPPY MOTHER'S DAY

NIEUWS | 14-05-2017 : 08:00 | Lees meer

You ROCK ladies, enjoy YOUR DAY.

Happy MOTHER'S DAY to you all ✨♥️✨

 

Today we are open from 10 till 12.30, come and get your last minute mother's day gift @machteldliveinstyle ✨♥️✨

Hi gentlemen, Hi gentlemen,

NIEUWS | 13-05-2017 : 08:00 | Lees meer

ready to TURN ON the magic of a SWAGG lingerie set? ✨♥️✨

RUSH to @machteldliveinstyle and fall in LOVE with a Love Stories lingerie set for mother's day ✨♥️✨

Ben jij ook zo NIEUWSGIERIG ? Ben jij ook zo NIEUWSGIERIG ?

NIEUWS | 12-05-2017 : 08:00 | Lees meer

Kom & SHOP @machteldliveinstyle en ONTVANG jouw gratis moederdag GESCHENK bij aankoop van een parfum naar keuze ✨♥️✨

With LOVE ✨♥️✨

 

www.machteld.be